|
Sesje na forach Sesje, RPG, Fantastyka!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaal El
Rekrut
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sie borą dzieci?
|
Wysłany: Pią 12:34, 03 Sie 2007 Temat postu: Prerenden |
|
|
Nazwa post apokaliptycznego świata. Pochodzi od łacińskiego słowa prerendi, co znacz pojutrze. Jest to ziemia w roku 2156, 22 lata po wielkiej wojnie, która zniszczyła niemal cały świat - nie ma już nic z tego co znamy my. Większość ludzi (i nie ludzi, bo to nie jedyna rasa) zamieszkuje zmienione szczątki dawnej Europy.
Rok 2113 - pierwsza bomba atomowa wywołująca wojnę spada na Nowy York zabijając wszystkich mieszkańców. Sprawcy - Rosja oczywiście.
Niepohamowany ciąg zdarzeń sprawia że w ruch idą następne bomby i następne państwa wypowiadają sobie wojnę. Rosja sprzymierza się ze Zjednoczonymi Państwami Dalekiego Wschodu w których skład wchodzą Mongolia, Chiny i Japonia. Do USA przyłącza się Unia Europejska - teraz już jedno wielkie zunifikowane państwo.
Podczas długoletniej wojny, badano i eksperymentowano z nowymi rodzajami broni. Tak odkryto Magię - tajemniczą, niepohamowaną siłę o dziwnych właściwościach. Badając ją, ludzie w końcu przeprowadzili testy na sobie - tak powstały pierwsze Geary. gdyby ludzie nie zapomnieli swoich legend i wierzeń pewnie określili by ich umiejętności jako magiczne. Magia służyła do produkcji broni i udoskonalania jej. Kolejne typy bomb atomowych stawały się coraz potężniejsze, a znakiem tej potęgi jest dno morza które pozostało po japońskich wyspach Hokkaido, Sikoku, Kiusiu i Honsiu.
Podczas wyniszczającej wojny w warunkach wysokiego napromieniowania wykształcił się wirus powodujący u ludzi mutację. Na te mutacje składało się stwardnienie naskórka, znaczący wzrost tężyzny i rozmiarów, oraz spadek zwinności i inteligencji oraz całkowitą odporność na promieniowanie. Nowa rasa w ten sposób powstała, nazywana mutantami. poczęła skupiać się na terenach pustynnych, które już nikogo nie obchodziły.
Ludzkość co łatwe do przewidzenia nie odstąpiła od dążenia do dominacji. W strachu przed Gearami i mutantami próbowano - o ironio - udoskonalić człowieka. Skutkiem takich właśnie działań powstały Geary, więc nie trudno sie domyślić, że i tym razem, nie było sielanki. Ludzie udoskonalali się mechanicznie. Dodatkowa ręka, czy noga, działko na plecach, procesor miast mózgu - co komu szkodzi. Oczywiście te Twory też zostały odrzucone przez ludzi na margines. A nazywano je Replikantami.
Wojna kończy się 2134 roku po 21 latach i całkowitym wyniszczeniu planety. Nieskażone pozostały tylko niewielkie tereny dziewiczej Amazonii, Afryki i Azji. Ludzkie osady rozwijają się głównie w Europie, którą konflikt objął w stopniu najmniejszym. Ludzie skupiają się w prowizorycznych miastach, replikanci - najbardziej "ludzcy" zostali zepchnięci na slumsy i przedmieścia, niejednokrotnie pozamykani w gettach. Mutanty cały czas mieszkają w dalekich wioskach a Geary prowadząc wędrowny tryb życia podróżują same, bądź w małych grupach. Odwiedzając co jakiś czas miasta w celu zgromadzenia zapasów, kryjąc swoje prawdziwe oblicze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kaal El
Rekrut
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sie borą dzieci?
|
Wysłany: Pią 12:56, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Od czasu zakończenia wojny, magia uległa swoistym mutacjom. Zanikła nieco, ale stała się o wiele łatwiejsza do poskromienia. Jednak mimo to nadal pozostały pustkowia, na których magia odbiła swoje piętno. Zakorzeniła się tam i stała jeszcze silniejsza i wręcz niemożliwa do opanowania. Przenosi góry, niszczy je, powołuje do życia i zdmuchuje istnienia jak świeczki. Ma ... kaprysy.
Na pustkowiach królują szpony śmierci, szczury, kretoszczury, świnioszczury, radskorpiony małe i duże, wielkie ważki i osy, ghule, spaczeni i wiele innych "produktów promieniowania i zmutowanych wirusów. Poradzić mogą sobie z nimi tylko najsilniejsi - żołnierze, awanturnicy, zwiadowcy, technicy, złodzieje i kapłani - każde na swój sposób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grom
Rycerz ciemności
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Ełk
|
Wysłany: Pią 14:03, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Swietny tekst, Kaal El moglbys dodac tez wiecej szczegoloww. Ogolnie fajne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kaal El
Rekrut
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sie borą dzieci?
|
Wysłany: Pią 14:30, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Więcej szczegółów będzie jak zrobię w tej chwili już nie mam czasu - przygotowania do pielgrzymki ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Orik
Rekrut
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:21, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ja też dodam swoje 3 grosze- miasto, pustkowia, i wioska mutków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kaal El
Rekrut
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sie borą dzieci?
|
Wysłany: Pią 15:27, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
nom, jedno z pustkowi to powinno być to gdzie magia się spaczyła (patrz akapit 8 )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piorunes
Administrator i Mistrz gry.
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Daleka
|
Wysłany: Pią 18:44, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Orik ja ci te pustkowie mogę opisać , znaczy pomóc, bo ja je wymyśliłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|